zaterdag 2 januari 2010

Een creatief 2010 toegewenst!!

Graag willen we jullie ,aan het begin van het nieuwe jaar,
veel creativiteit en alle goeds voor 2010 toewensen.
Er liggen weer nieuwe uitdagingen voor ons waar we met plezier naar uitkijken!
Tevens hebben wij er een collega bij gekregen.
Harriet zal vanaf vandaag ons team komen versterken.

Het nieuwe jaar kan voor ons niet beter beginnen.
Vanaf vandaag is onze webwinkel online!
http://www.doeadingonline.nl/
Natuurlijk zijn wij nog druk bezig met het vullen van de site, kom daarom regelmatig kijken voor de nieuwste artikelen.

Fijne dag,
Marlous

7 opmerkingen:

  1. Een gelukkig en succesvol 2010 gewenst, Marlous.
    Ik heb m'n 1e bestelling al geplaatst hoor! Je online shop ziet er prima uit!
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Marlous,

    Héél veel succes toegewenst hoor met de webwinkel.
    Groetjes, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes en ik ga nu meteen even langs jullie shop.

    groetjes Lia uit Tilburg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag dames,

    Tjonge wat genieten de nieuwe webwinkel :D. Jullie maken zoveel mensen blij in het nieuwe jaar!!!! Hier is de bestelling al de deur uit :) en zullen zeker nog meer volgen!!!

    Voor jullie allemaal de beste wensen en natuurlijk voor de webshop een knallend 2010!!!

    Harriet, gefeliciteerd met je baan ;), ik vind het helemaal geweldig voor je. Vooral omdat deze baan als gegoten is voor je. Succes met je nieuwe baan!

    Veel liefs
    Sylvia (Creavlinder)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Marlous, veel succes met je webwinkel hoor. Ik heb een bestelling geplaatst. Toppie meid. Het ziet er heel mooi uit.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marlous,
    Ik wens je veel succes met je nieuwe webwinkel, dat het maar net zo'n succes mag zijn als je winkeltje in Spijkenisse.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk voor jullie meiden. De 1e aanblik van de webwinkel is geweldig. Zo kan ik makkelijker een bestelling maken als mijn man weer in de buurt zit. Hoeft tie het alleen maar op te halen!!!
    Harriët, gefeliciteerd met je job. Het gaat je zeker lukken want mijn dochter vond dat je haar super had geholpen toen met haar kraamcadeautjes voor school.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.