zaterdag 5 maart 2011

Hoe maak ik een roosje?

Hallo allemaal,



Moe maar voldaan naar een paar gezellig Demodagen plaats ik, zoals beloofd, nog even een link naar de beschrijving hoe je een roosje kan maken met een pons of stans van een 6 bladig bloemetje.

Ik heb de afgelopen dagen laten zien hoe je het roosje kon maken met een van de bloemen van de Tim Holtz stans Tattered flowers.


Je kan het roosje natuurlijk na afloop nog bewerken met Perfect pearls mist voor een mooie parelmoer kleur.



Hier kan je de PDF downloaden van het roosje.



Veel plezier ermee.



Groetjes en een fijne zondag allemaal.



Ellen Brons

6 opmerkingen:

  1. Ik wilde je even laten weten wat een ontzettend leuke dag ik heb gehad!! Ik kan me voorstellen wat een enorme organisatie het moet zijn, chapeau!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,

    Het waren zeker weer leuke en gezellige dagen hè.
    Vandaag lekker bijkomen.Jij ook nog een gezellige zondag!

    Groetjes,
    Harriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen, ook zeer voldaan en moe, wilde ik je bestandje bekijken, maar ik kan het niet openen, zit er wel een link onder?
    Ik hoor het wel van je, bedankt alvast, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, wat was het super gezellig afgelopen dagen in het atlas hotel en in de winkel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry, sorry, sorry!!!
    Het zal de vermoeidheid wel zijn, goed excuus.
    Ik had onder PDF gezocht i.p.v. onder hier.
    Niets aan het handje dus.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ellen,

    Hardstikke bedankt voor de werkbeschrijving van het roosje! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.