dinsdag 5 oktober 2010

eline

Eline Pellinkhof


Sinds uitgever Tirion mij begin dit jaar vroeg een hobbyboek te maken over homedecoraties, ben ik al bezig met het ontwerpen van stoffen, papier, stempels enz voor de projecten die ik in dit boek wilde hebben. Ik heb maanden tussen de sfeercollages, lapjes, garens, en vrolijk gekleurde papieren gezeten. Ik heb ideeën gemaakt voor styling en fotografie en layout van het boek, want als ik iets doe dan wil ik me ook overal mee bemoeien. Gelukkig heb ik een paar heel creatieve dames om me heen die geholpen hebben met haken, borduren en naaien.

Het boek heet Eline's Huis en het is een echt kijk-, inpiratie- en doeboek geworden, voor iedereen die van hip en vintage houdt, van roosjes en borduren, van stof en van papier.





Tijdens de open dag op 8 oktober zal ik met trots mijn boek en de bijbehorende materialen presenteren. En ik zal een heleboel werkstukken laten zien en erover vertellen. En ik hoop natuurlijk dat iedereen die door Eline's Huis bladert net zo blij wordt als ik toen ik het maakte.


groetjes Eline

3 opmerkingen:

  1. Kan bijna niet wachten tot het vrijdag is!
    Wat leuk!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jes dit is toch helemaal eindeloos....en ze neemt vast de prachtige produkten mee....die zijn zo geweldig mooi.

    Ik ben van de partij hoor, zeker weten.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Eline, geweldig leuk vind ik het om je weer te ontmoeten.
    Groetjes hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.