woensdag 10 februari 2010

hotp

hoihoi
HOTP ( hot of the press /heet van de naald) morgen heb ik weer een geweldig nieuwtje........
Er zijn vandaag bij marlous namelijk een paar hele grote dozen gearriveerd met......
tja dat gaan we nog eens even goed bekijken (ik probeer niet te kijken want kijken is kopen...)
kortom ik laat jullie morgen weten wat er voor spannends in de grote dozen zit ( ik weet waar ze vandaan komen dus het beloofd veel moois)

Nog meer leuks de allernieuwste martha stewart ponzen zijn binnen
En deze staan in middels ook in de webwinkel
ER ZIJN TWINTIG NIEUWE PONZEN yummie..


dit zijn er een paar ... gaaf he ?
getsie laat ik nu morgen even naar het plateau toe moeten haha
groetjes sylvia

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ponzen!!!
    Daar wordt ik hebberig van...

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GAAF...!!!!!
    wat vervelend zeg he dat je daar naartoe moet ;)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben blij dat ik niet zo dichtbij woon......helaas meen ik daar niets van!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi hoor. Sylvia hoe krijg jij die lintjes in die bloemen van marianne design?? Vraagje van mij en José

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.