zondag 13 december 2009

Doe@Kit van December ...

Iedere maand wordt er door Doe@ding een zgn. Kit uitgegeven voor de club van de Crazy Meiden en daar is altijd een wedstrijdje aan verbonden.
De maakster van de mooiste kaart krijgt de 'Kit' de daaropvolgende maand cadeau!
In het vervolg zijn hier op het blog maandelijks allerlei voorbeelden van te zien op dit blog, als ook een sketch voor het maken van een kaartje.
Gisteren hadden we weer een supergezellige dag met de Crazy Meidenclub en hebben een aantal leden de Kit alvast mee naar huis gekregen ...
Marlous was n.l. ook weer van de partij met allerlei leuke spullen uit de winkel.
Zij had ook nieuwe stempeltjes binnen van Ludiec ... zoals de tekst hierboven op de kaart.
Ik heb dus gebruik gemaakt van de maandelijkse Kit en een tekststempel. En het is een heel ander kaartje geworden dan jullie van mij gewend zijn.
Ik wilde n.l. een kaartje maken voor iemand die ernstig ziek is ... zonder al teveel fratsen!
Verder heb ik de Shapeabilitie van Spellbinders gebruikt: Fleur de Lis ...
Ik hoop dat jullie het een 'passend' kaartje vinden?

Bedankt voor je bezoek en liefs van Christa

11 opmerkingen:

  1. Schitterend!En zeker een passens kaartje.

    Harriët
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem prachtig Christa!

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lieve sis,
    Nou ik vind hem natuurlijk prachtig want dit is ook mijn ding. Mijn naamkaartje ermee gemaakt maar dan gevouwen en dan word hij rond.
    Ook een leuke uitdaging.....De tekst is het einde, en de stempels zó onwijs mooi. Ook daarvan heb ik 1 kleine en 2 grote gekocht, super kwaliteit stempels. Christa ik ga je heel veel plezier wensen, hier zit je aardig op je plekje....en weet zekerdat het een groot succes gaat worden. Ook ik word hier vaste gast....wil het niet missen hoor, z'n leuk idee.....is goud waard.

    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En tuurlijk me aangemeld want dit ga ik volgen.
    Ook is dit zeer handig om nieuwtjes te vertellen of te laten zien. Och vind het zo leuk, veel succes en doe je ding...doen wij het ook hi,hi,;o)

    Warme groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt ontzettend mooi voor iemand die ernstig ziek is Chris!!! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig Christa leuk zo'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind 'm mooi en zeker heel toepasselijk Christa. De Different Colors stempels van Ludiec hebben zeer mooie teksten, ik heb er ook al van, wist niet dat Marlous ze ook verkocht.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de kaart is geweldig Chris en laat ik nou net dat malletje gekocht hebben zaterdag...je hebt hem hier supermooi gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo daar, wat een mooie kaart heb je gemaakt ik weet zeker dat het gewaardeerd gaat worden.
    heel veel succes met je andere kaarten maken ik kijk er steeds naar uit!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helemaal leuk, zal vaker langskomen ;) en je kaartje is supers :D!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Christa! Heel stijlvol hoor!!

    en natuurlijk ben ik ook volger geworden, want wil deze blog echt niet missen!!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.