donderdag 22 mei 2014

A Zentangle/ Doodle a day 12


Ik heb de afgelopen dagen deze tekening gemaakt. Hij meet 30 x 12 cm. Voor dit soort grote tekeningen gebruik ik Bazzil glad dat per pak van 25 vel te koop is voor 12,50. Ideaal om je eigen formaat papier te snijden.

Als tangle/ doodle patroontje voor vandaag heb ik gekozen voor de populaire chicken wire, of te wel, kippegaas:
 
 
Ik weet wel dat dit een van mijn favorieten gaat worden om te gebruiken.
 
Veel plezier er mee!
 
Groetjes,
Ellen

1 opmerking:

  1. Hoi Ellen wat ziet dit er super mooi uit, heel erg leuk gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.