dinsdag 17 september 2013

Demonstratiedagen September 2013 - Even voorstellen...Jannie van der Zwan

 
Vandaag stellen wij Jannie van der Zwan aan u voor.
 
Ook de komende demodagen is Jannie weer van de partij. Jannie demonstreert dit keer de nieuwste spullen van Nellie Snellen: Floral Punch kerst, Multi Frame Dies, Shape Dies en Folding Dies.

Jannie is al al vanaf kinds aan bezig met knutselen, breien en haken maar met kaarten maken zal het ongeveer een jaartje of 15 zijn en mijn hoogtepunten zijn dat ik demonstratrice van Nellie Snellen mocht worden want heb ook een paar Hobbydols boekjes mogen maken en maak artikels voor de Hobbyhandig, Creatief met Kaarten en staat elke maand in het Hobbyjournaal.

Momenteel ben ik al bezig met de voorbereidingen. Ik begin altijd vroeg met kaarten enzo maken want wil van alles iets laten zien maar op het laatst komt er altijd nog een ideetje en dat moet dan ook nog gemaakt worden!

Voor Jannie is alles begonnen als hobby maar nu is het wel iets meer dan een hobby omdat ik ook vaak artikelen en opdrachten maak maar ik blijf het wel zien als hobby om er plezier in te houden.


Als we Jannie vragen waarom je beslist de demodagen moet bezoeken zegt zij: "De demodagen zijn speciaal omdat er zoveel verschillende demonstraties zijn dus een hoop nieuwe dingen te zien dat maakt dit zo speciaal en natuurlijk de leuke workshops die ze kunnen gaan doen maar vind dit ook altijd hele gezellige dagen waar je ook lekker met mede knutselaars kan kletsen."
 
Morgen stellen wij weer iemand aan u voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.