vrijdag 14 juni 2013

Summerevent 2013 - even voorstellen Corina van Holstein


 
Wie ook zeker niet mag ontbreken is Noor! design teamlid Corina van Holstein.
Stel je maar voor Corina!
 
Mijn naam is Corina van Holstein.
      
Ik ga op het Summerevent een van de workshops verzorgen. Klanten kunnen bij mij een leuk miniboekje maken.
Daarbij  maken zij kennis met een aantal nieuwe Noor!Design artikelen van Joy!Crafts, o.a. de Home Sweet Homestans-collectie en de nieuwe Paperblock Bricks.

 
 
Momenteel ben ik druk met de voorbereiding van het Summerevent door het stansen en samenstellen van de workshoppakketten. Gaat er mooi uitzien!
 
Van meerdere kanten hoorde ik dat Doe@Ding er een mooie en speciale dag van maakt.
Voor mij dus een eer om mee te doen en bezoekers zou ik aanraden om er vroeg bij te zijn; er is genoeg te zien, te doen en te kopen!
 
 
Tot dan!
 
Corrina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.