woensdag 21 november 2012

Koopavond Vrijdag 30 November 2012



De feestdagen staan weer voor de deur en cadeautjes worden uitgezocht
Verlanglijstjes worden uitgewisseld en mooie presentjes gekocht

Naast de dagelijkse beslommeringen moeten we cadeautjes kopen en reizen we door stad en land
Voor dat speciale spel , een lief knuffelbeest, puzzel of die bijzondere armband

Speciaal voor uw hobbycadeaus voor onder de kerstboom of in jutte zak
Organiseren wij op

Vrijdag 30 November van 19.00 - 21.00 uur
een gezellige koopavond, geheel voor uw gemak
Wat er zoal te beleven valt dat houden we een beetje ongewis
Maar u kunt er zeker van zijn dat het heel bijzonder is

Noteer deze datum alvast in uw agenda!
Meer informatie volgt

4 opmerkingen:

  1. Hey die komt me bekend voor :)
    Leuk hoor, ik kom ook *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och heb er zeker zin in en mijn verlanglijstje ben ik al aan het maken.....

    Heel graag tot dan.....

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als jullie beloven dat ik niet in die jute zak mee hoef naar Spanje dan kom ik ook *LOL*

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En als we toch mee moeten Elly,....gaan we samen....olalala richting zon, zee en.....hobbytijd onder de sol van Spanje...whahahh...OLA, tot morgen;o)

    En heb net een leuk postje gemaakt op mijn blog vol....warme groetjes...dus denk je weet nog niet of ik kom...kom dan even bij de demodames kijken,.....op hun blog of strakjes....in Spanje

    OLA, tot morgen
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.