dinsdag 2 oktober 2012

Uitslag Loterij A Sisters Hope


De uitslag van de loterij is bekend. Tijdens de demomonstratiedagen en tijdens de laatste After Summer Shopping Night heeft u lootjes kunnen kopen. De opbrengst hiervan is geheel ten goede gekomen aan het startgeld voor Natalie. Ze heeft inmiddels het bedrag bij elkaar en dat is mede door de steun van onze klanten tot stand gekomen. Voor degene met het volgende nummer ligt er in de winkel een prijsje klaar:

101, 112, 116, 148, 159, 176, 179, 200, 219, 226, 242, 250, 264, 272, 303, 311, 334, 344

Namens Natalie willen wij iedereen bedanken die op welke manier dan ook geholpen heeft het bedrag van € 1500,00 bij elkaar te krijgen. Wij wensen Natalie komend weekend heel veel succes tijdens de Sisters Hope Walk. Een hele prestatie om 30 km per dag te lopen! En dat 2 dagen achter elkaar...

Meer informatie kunt u ook lezen op Natalie haar blog:

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat geweldig ik ben in de prijzen gevallen
    Wat een verrassing. Kom vlg week naar de winkel toe voor mijn lot in te leveren
    En wat leuk dat het startgeld er is, Natalie heel veel succes dit weekend
    Hartelijke groet; Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat een leuke verrassing, ook ik heb prijs en wel met nr. 264. Nou kom ik niet zo snel in Spijkenisse vanuit Bergen op Zoom, maar ik heb nog wel een bestelling die ik wil doen, dus mischien kan Marlous het erbij insluiten. Erg leuk dat er zoveel geld bij elkaar gesprokkeld is. Ik wil Natalie heel graag super veel succes wensen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkelijk te gek Natalie....

    We wensen je enorm veel succes en tuurlijk zijn we enorm trots op je!!!!

    Warme groetjes,
    Anita xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.