donderdag 8 juli 2010

Noteer alvast in je agenda!!!



We zijn alweer in voorbereiding voor de
komende demonstratiedag in oktober!!
Maar.....

Nieuws!!!

We kunnen jullie vertellen dat we dit keer besloten hebben om twee dagen open te gaan!!
Noteer dus alvast deze datums in de agenda!!



8 & 9 Oktober 2010

Demonstratie dagen
Atlas Hotel Spijkenisse


Wie er komen en wat er allemaal te doen is blijft natuurlijk nog een verrassing maar daarover binnenkort meer!!!


Wij zijn de gehele zomerperiode geopend volgens de normale openingstijden!!!

9 opmerkingen:

  1. Joepie!!! ik heb er nu al zin in ;-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!! Ik schrijf het meteen in mijn agenda!!

    Groetjes,
    Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoeveel nachtjes is dat nog slapen ???????????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me erg leuk om een keer mee te maken!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow dat is super gaaf Marlous 2 dagen!!!! ja naar welke zal ik dan eens gaan???????
    Misschien kom ik wel naar allebei.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zeker van de partij ; de afgelopen keer was voor mij de 1e kennismaking met jullie en ik vond het SUPER !! Klopt het dat het dus op een vrijdag en zaterdag is ? Niet zaterdag en zondag ? Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Christa,

    Klopt helemaal!!
    Vrijdag en zaterdag!!

    Groetjes Marlous

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat genoteerd in mijn agenda!
    2 Dagen dit keer...leuk, leuk.
    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk leuk leuk! de laatste keer kon ik niet en heb het toch wel gemist dus heb er al helemaal zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen

Disclaimer

Alle creatieve handelingen die u uitvoert naar aanleiding van informatie op onze website zijn geheel voor eigen risico. Doeading is niet aansprakelijk voor eventuele schades die voortvloeien uit door uzelf uitgevoerde handelingen die op ons blog worden beschreven.